(0)
Hledání
 

Kariéra v La Bohéme Café

Práce u nás

Chcete "cool" job, neustálý přísun té nejlepší kávy a k tomu jako bonus spoustu práce, protože té není nikdy dost?

Není Vám lhostejné, jakou kávu pijete a že občas je těžké najít místo, kde si dáte dobré kafe?

Tak nám to pomozte změnit! Přijďte se podívat jak se to dělá u nás a pojďte nám pomoci ukázat všem, že jsme vyjimeční v tom, co děláme. Nejsme jen pražírna a nejsme jen kavárna. Jsme tým lidí, kteří milují to, co dělají!

I vy můžete být součásti našeho týmu!

Nabízíme tu nejvyšší kvalitu a jako bonus perfektní zákaznický servis.

Uvědomujeme si, že za úspěchem společnosti stojí usilovná práce všech našich zaměstnanců. Máme jednoduchou organizační strukturu, nesvazují nás složité interní procesy a všichni zaměstnanci mají možnost naplno ukázat své profesní i osobní kvality.

 

 

Manažer/ka nákupního oddělení

• Samostatná komunikace s dodavateli a obchodními partnery v ČR i zahraničí.

• Obchodní administrativa.

• Plná zodpovědnost za udržování optimální hladiny zásob a pravidelná kontrola minimalních stavů skladu.

• Analýza a vyhodnocení dat skladování a nákupu, správné nastavení dat do systému.

• Spolupráce na vytváření, aktualizaci a údržbě dodavatelských databází a ceníku.

• Vytváření plánu nákupu, organizace nákupu a dodávek, sledování vývoje prodeje a potřeb nákupu.

• Skladové hospodářství.

• Kalkulace a administrativní zpracování nákupu.

• Vyřizování reklamací, prověřování opožděných objednávek a řešení neshodných dodávek.

• Sledování a vyhledávání novinek a trendů na českém i zahraničním trhu.

• Úzka spolupráce s oddělením prodeje.

• Průzkumy trhů a konkurence.

 

Jsme menší společnost, takže je pro nás důležitý proaktivní přístup, samostatnost, flexibilita, spolehlivost a zodpovědnost.

Hledáme člověka s pozitivním myšlením, který je otevřený učit se stále novým produktům a procesům a pozitivně přijímá nové podněty.

V rámci týmu a společnosti si umí nastavit profesionální vztahy, je schopen pracovat s dalšími týmy, včetně výroby.

Přináší nové podněty do společnosti.

Výkon, jeho měření a ohodnocení je pro nás klíčové.

 

Hledáme kolegy, kteří jsou si sami schopni určit priority a zorganizovat svou práci.

SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického zaměření.

Aktivní znalost anglického jazyka - denní komunikace se zahraničím.

Obchodní dovednosti.

Pokročilá znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Pohoda výhodou)

Odolnost vůči stresu.

Analytické myšlení.


Na co se u nás můžete těšit?

Dynamický a mladý tým lidí.

Neustalý přísun té nejlepší kávy a čajů.

Odpovídající platové ohodnocení.

Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Místo výkonu práce Vítkov okr. Opava.

Nástup - včera bylo pozdě

*V případě zájmu o výše uvedenou pracovní pozici nám pošlete svůj strukturovaný životopis s průvodním dopisem

 na email: zdenka@labohemecafe.eu

*Jako předmět emailu uveďte prosím název pracovní pozice, o kterou máte zájem.

Asistentka/Fakturantka

• Příjem objednávek od stávajících i nových zákazníku telefonicky, emailem v rámci ČR a SK.

• Příjem a zpracování objednávek od mezinárodních zákazníků, distributorů.

• Včasné a správné zadání do systému včetně formálních náležitostí.

• Následná kontrola všech vyfakturovaných objednávek v systému.

• Vyřizování dotazu stávajících a nových zákazníků.

• Administrativa spojena s chodem kanceláře.

• Fakturace, evidence, vystavení a zpracování požadovaných dokladů.

• Vedení pokladny.

• Podpora obchodního týmu.

 

Jsme menší společnost, takže je pro nás důležitý proaktivní přístup, samostatnost, flexibilita, spolehlivost a zodpovědnost.

Hledáme člověka s pozitivním myšlením, který je otevřený učit se stále novým produktům a procesům a pozitivně přijímá nové podněty.

 

V rámci týmu a společnosti si umí nastavit profesionální vztahy, je schopen pracovat s dalšími týmy, včetně výroby.

Přináší nové podněty do společnosti.

Výkon, jeho měření a ohodnocení je pro nás klíčové.

 

Hledáme kolegy, kteří jsou si sami schopni určit priority a zorganizovat svou práci.

SŠ nebo VŠ vzdělání zakončené maturitou.

Aktivní znalost anglického jazyka.

Pozitivní přístup, orientace na spokojenost zákazníka.

Reprezentativní, příjemné vystupování, výborné komunikační a organizační dovednosti.

Obchodní dovednosti.

Pokročilá znalost práce s pc (Word, Excel, Outlook, Internet, Pohoda výhodou)

Odolnost vůči stresu.


Na co se u nás můžete těšit?

Dynamický a mladý tým lidí.

Neustalý přísun té nejlepší kávy a čajů.

Odpovídající platové ohodnocení.

Práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Místo výkonu práce Vítkov okr. Opava.

Nástup - včera bylo pozdě

*V případě zájmu o výše uvedenou pracovní pozici nám pošlete svůj strukturovaný životopis s průvodním dopisem 

na email: zdenka@labohemecafe.eu

*jako předmět emailu uveďte prosím název pracovní pozice, o kterou máte zájem.

 

 


"Co se opravdu skrývá za jménem La Boheme Café , jsou lidé za námi, ať už z našeho anebo vzdáleného okolí, rodinných plantáží až po naše pražiče oddaných ve starém městě v Praze. Všichni z nich se angažují v umění kávy. Poprvé jsme si podali ruce s kávovým farmářem v roce 2003.
Od té doby jsme vybudovali řadu přátelství s ostatními s oddanou kofeinovou duší, a to je co zaručuje našim zákazníkům celou řadu vynikajících možností
a chceme, aby to takhle zůstalo i nadále ... "
Charles Fleer