(0)
Hledání

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Jak nakupovat

I. Hledání zboží

K nalezení požadovaného zboží, můžete použít tyto způsoby:

  • Vyhledání přes rychlé hledání, umístěné vpravo nahoře. Zadejte část nebo celý název zboží a klikněte na tlačítko OK.
  • Prostřednictvím záložek pro jednotlivé kategorie zboží, kde se zobrazí výběr všech produktů prodávaných v našem e-shopu. Zde stačí nalézt požadovanou kategorii a v ní pak procházet jednotlivé výrobky.

II. Vložení do košíku

Vložení do košíku lze provést kliknutím na odkaz nebo ikonu u požadovaného typu zboží. Počet objednaných kusů, atributy zboží (káva mletá, zrnková), popř. obsah košíku je možné prohlédnout a případně upravit po kliknutí na odkaz "Můj košík" v horní nabídce vpravo.

III. Odeslání objednávky

Máte-li vybráno vše, co si přejete objednat, klikněte na záložku "Košík", kde získáte celkový přehled o objednávaných položkách. Ty můžete nyní z košíku buď odebrat, či změnit počet kusů. Změny je třeba potvrdit kliknutím na tlačítko "Aktualizovat košík". Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko "K pokladně". Zde vyberete požadovaný způsob dopravy a placení, zadáte fakturační a dodací adresu (jsou-li rozdílné). Po zadání údajů vám bude kompletní objednávka ještě jednou nabídnuta ke kontrole a je-li vše v pořádku, budete v případě on-line platby přesměrováni na zabezpečený platební server PayPal nebo vám bude nabídnuta proforma faktura k tisku. V případě, že jste některý z údajů uvedli chybně, můžete se vrátit zpět a provést potřebné změny.

IV. Potvrzující email

Ihned po odeslání objednávky vám bude na vámi uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzující email z adresy info@labohemecafe.eu. Pokud tento email během několika hodin neobdržíte, neváhejte nás kontaktovat!

V. Způsob doručení 

1.      Cenným balíkem České pošty (1-6 dní)

Česká pošta - touto kurýrní službou je možné zasílat zboží do hmotnosti 30 kg. Na výběr máte ze dvou možností dopravy prostřednictvím České pošty, a to Balík do ruky a Balík na poštu.

V případě, že je zboží odesláno jako Balík do ruky, pošta se standardním způsobem nejprve pokusí zastihnout Vás na doručovací adrese. V případě, že pošta adresáta nezastihne, je zboží uloženo na příslušné pobočce České pošty, kde si jej můžete v provozních hodinách pošty vyzvednout po dobu 7 pracovních dnů. Oznámení o uložení zásilky by Vám v takovém případě mělo být odesláno formou SMS a také e-mailem, ale pokud jste dostali oznámení o odeslání zásilky a ta nedorazila, popř. ani nemáte oznámení, pište na info@labohemecafe.eu - rádi Vám sdělíme, kde je Vaše zásilka uložena.

V případě, že zvolíte jako formu dopravy Balík na poštu, pak se pošta vůbec nepokouší adresáta zastihnout na doručovací adrese, ale sami si rovnou zvolíte pobočku České pošty, na které chcete mít zásilku uloženu pro vyzvednutí. Pošta informuje zákazníka o uložení zásilky opět prostřednictvím SMS a e-mailu. Tuto službu využívají naši zákazníci např. v případě, kdy objednávají dárky a chtějí mít jistotu, že dárek nebude moci být převzat na doručovací adrese přímo obdarovaným. Pokud jste dostali oznámení o odeslání zásilky a ta nedorazila, popř. ani nemáte oznámení, pište na info@labohemecafe.eu - rádi Vám sdělíme, kde je Vaše zásilka uložena.

Cena zásilky na poštu bez dobírky činí 110,- Kč s DPH. 

Cena zásilky do ruky bez dobírky činí 125,- Kč s DPH.

Dobírka České pošty (1-6 dní)

Platba formou dobírky činí 30 Kč, celková cena zásilky na poštu s dobírkou je tedy 140,- Kč s DPH. Celková cena zásilky do ruky s dobírkou je 155,- Kč s DPH.

2.      Zásilkovou společností DPD Private

DPD - Tato služba přepravuje vnitrostátní zásilky od 1kg do 50 kg. Doručování prostřednictvím služby DPD Private má celou řadu výhod:

  • doručení do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky SMS zprávou nebo e-mailem den předem
  • interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • v případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze potom změnit termín nebo adresu následujícího doručení
  • dobírku lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou
  • více na www.dpdprivate.cz

Cena zásilky bez dobírky (platba předem) je 150,- Kč s DPH.

Dobírka zásilkové společnosti DPD

Platba formou dobírky činí 30 Kč, celková cena zásilky s dobírkou je tedy 180,- Kč s DPH.

3.      Osobní odběr

Objednané zboží si můžete vyzvednout také osobně přímo na naší provozovně ve Vítkově (okres Opava). V takovém případě samozřejmě není účtován žádný poplatek za poštovné či dobírku. Adresa provozovny: Midnight Roasters s.r.o., Wolkerova 465, Vítkov, 749 01. V případě osobního odběru Vás budeme telefonicky kontaktovat ihned, jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí.

Nově si můžete vaše objednané zboží vyzvednout i v Praze. Vaše objednávky odesíláme do Prahy úhrně jednou týdně, tak aby jste si zboží mohli vyzvednout už v Pátek. Otevřeli jsme pro vás novou pobočku, ve které naleznete prodejnu s veškerým sortimentem. Můžete zde ochutnat naší kávu, čaje i čokoládu od profesionálních baristů. La Boheme Cafe naleznete na ulici Sázavská 32, Praha 2. Těšíme se na vaší návštěvu.

4.      Doprava ZDARMA

Objednávku přesahující částku 2.000,- Kč s DPH Vám dopravíme ZDARMA!
( platí pouze pro vnitrostátní objednávky). Dobírka není součástí dopravného, v případě objednávky zboží na dobírku přesahující 2.000 Kč tedy uhradíte pouze poplatek 30 Kč za dobírku, dopravné, které činí 90 Kč, Vám účtováno nebude.

Mezinárodní objednávky

Rádi vám zašleme objednané zboží i do zahraničí. Zásilky do zahraničí není možné zaslat na dobírku. Zboží zasíláme prostřednictvím společnosti PPL a cena za dopravné se řídí platným ceníkem této společnosti. Pro zjištění ceny objednávky pro konkrétní stát, vyberte příslušnou zemi v nabídkové liště v prvním kroku objednávky – poštovné se automaticky zobrazí.

 Vždy!!

Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky a pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě poškození obalu zásilky zásilku nepřebírejte a ihned po jejím převzetí, nejlépe ještě s řidičem České pošty nebo firmy PPL, zboží zkontrolujte a v případě poškození, či neúplnosti sepište bezodkladně zápis o poškození. Rovněž nás prosím informujte: +420774407001+420774407001, info@labohemecafe.eu. Pozdě nahlášené poškození, např. následující den po převzetí, není možné uznat. Poškozené zboží pak již není možné vrátit do 14 dnů dle zákona.

 

VI. Platební možnosti

VI.1. Platba předem převodem na bankovní účet (proforma fakturou)

Pokud si zvolíte platbu převodem na účet, zašlete prosím uvedenou částku na náš bankovní účet v následujícím formátu:

Banka: Komerční banka
Číslo účtu: 35-9849340267/0100
Jméno účtu: Midnight Roasters, s.r.o.
Variabilní symbol: posledních deset čísel faktury bez pomlčky

Po obdržení uvedené částky na náš účet Vám bude zboží okamžitě vyexpedováno.

   

VI.2. Platba kreditní kartou (Paypal)

Rychlá a bezpečná úhrada zboží.

Přijímáme karty VISA a MasterCard. Informujte se u své banky o možnosti používání Vaší karty k placení na internetu.

Platba kartou přes Internet je bezpečná.

  • při akceptaci platebních karet využíváme řešení platební brány PayPal – nejpoužívanější platební brány na světě umožňující bezpečné platby kartou na Internetu
  • nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje

Platba kartou se vyplatí!

  • na rozdíl od dobírky je platba kartou bez poplatku (neplatíte tzv. doběrečné v případě, že chcete zboží zaslat na adresu)
  • bezpečný a pohodlný způsob nakupování
  • v okamžiku úhrady zboží kartou zásilku ihned vyřídíme a vyexpedujeme

Jaké karty přijímáme?

* VISA Electron a Maestro neumožnují platbu u starších karet vydaných českými bankami. Platbu umožňují pouze nové, elektronické verze karet. Pokud si nejste jisti, kontaktujte Vaši vydavatelskou banku.

** Můžete také samozřejmě platit zahraničními platebními kartami

Jak u nás kartou zaplatíte?

Po zvolení "Platba kreditní kartou" budete automaticky přesměrováni na zabezpečený server Paypal. Vlastníci účtu PayPal se mohou pouze zaregistrovat a okamžitě odeslat platbu bez vyplňování dalších informací. Pokud účet na PayPalu nevlastníte, stačí jen vyplnit následující informace:

Card Number: 'číslo vaší kreditní karty'
Payment Type: 'typ kreditní karty'
Expiration Date: 'platnost karty do'
CSC: 'bezpečnostní kód na rubu karty - 3 čísla'
Billing Address: 'adresa držitele karty'
City: 'město'
Postal Code: 'PSČ'

V případě jakýchkoliv problémů s platbou nás neváhejte kontaktovat na uvedených tel. číslech a emailech nebo přes Skype (9-17 hod.)

 

Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku

Uveřejněná loga, názvy produktů a názvy technologií jsou registrovanými ochrannými známkami a ochrannými známkami daných společností.

VI.3. Dobírka – Platba při dodání zboží

Veškeré zboží zasíláme i na dobírku. Můžete si vybrat mezi expresní zásilkovou službou PPL a Českou poštou. Zboží zaplatíte přepravci při dodání, přímo na Vámi určené adrese. Informace o cenách najdete v předchozím odstavci Způsoby dopravy.

VI.4. Platba v hotovosti

Tento způsob platby můžete využít v případě, že si zboží vyzvedáváte osobně na naší provozovně ve Vítkově (okres Opava).

VII. Reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má Kupující spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě Spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Pokud se zákazník takto rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu zaslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum dodání). Zboží zašlete jako balík, NE dobírkou. Po obdržení takto vráceného zboží bude zákazníkovi cena zboží navrácena způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.

VIII. Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že objednaná káva a ostatní zboží již není k dispozici. Jelikož prodáváme kávu především z mikroplantáží, které vyprodukují pouze určité množství kávy za sklizeň, a jejich kvalita se může výrazně lišit, nemůžeme zaručit stálou dostupnost všech druhů kávy.

V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se obě strany dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní nepravdivé nebo neúplné kontaktní údaje.

IX. Platnost nabídky

Platnost všech cen je do  31.12.2012 nebo do vyprodání zásob

X. Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího výměnou věci; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

 

 

 

Reklamační řád e-shopu La Boheme Cafe


Tento reklamační řád byl vypracován v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, vše v účinném znění a vztahuje se na zboží zakoupené v našem e-shopu. Prodávajícím je obchodní společnost Midnight Roasters s.r.o., se sídlem Petřínská 572, 150 00 Praha 5, IČ: 27378705, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze (dále jen „Prodávající“). Kupující převzetím zboží od Prodávajícího, nebo převzetím zboží na poště či od přepravce souhlasí s tímto reklamačním řádem.

 

I. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí změna (vlastnosti) zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodné konstrukčního řešení. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození kupujícím či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

 

II. ZÁRUČNÍ DOBA 

Záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení reklamačního řízení byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Dojde-li k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.

 

III. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY BEZ UDÁNÍ DŮVODŮ

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má Kupující spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě Spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Pokud se zákazník takto rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu zaslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum dodání). Zboží zašlete jako balík, NE dobírkou. Po obdržení takto vráceného zboží bude zákazníkovi cena zboží navrácena způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.

Kupující v souladu s § 58 Občanského zákoníku 89/2012 Sb. nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy u zboží, které bylo upraveno podle jeho přání (např. mletí kávy), jakož i u zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání (například potraviny).


 IV. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího výměnou věci; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


V. POŠKOZENÍ ZÁSILKY PŘI PŘEPRAVĚ

Veškeré zboží je ještě před jeho expedováním v našem skladu důsledně kontrolováno, abychom měli jistotu, že odchází v pořádku. Přijde-li Vám tedy zboží (zejména příslušenství) rozbité, došlo k poškození zásilky během přepravy. V takovém případě nás prosím neprodleně kontaktujte a nezasílejte zboží ihned zpět k nám.

V případě přepravy prostřednictvím služby DPD k Vám vyšleme jejich řidiče, který s Vámi sepíše reklamační protokol a vymění zboží za nové. V případě, že zboží odešlete bez informování rovnou k nám, nebude moci být později uplatněna reklamace vůči přepravci.

V případě přepravy prostřednictvím České pošty je postup následující: Zajděte na kteroukoliv poštu se zásilkou(v původním obalu) a požádejte o reklamaci poškozené zásilky zjištěné po dodání. Na poště s Vámi sepíší zápis o poškození. Po dohodě s prodávajícím můžete na poště uvést, že postupujete nárok na náhradu poškozené zásilky odesílateli, což musíte na reklamované poště podepsat. V tom případě se reklamace postoupí k nám, my již budeme náhradu škody řešit s Českou poštou sami a Vám zašleme nové zboží.


VI. STORNO OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že objednaná káva a ostatní zboží již není k dispozici. Jelikož prodáváme kávu především z mikroplantáží, které vyprodukují pouze určité množství kávy za sklizeň, a jejich kvalita se může výrazně lišit, nemůžeme zaručit stálou dostupnost všech druhů kávy.

V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se obě strany dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní nepravdivé nebo neúplné kontaktní údaje.


VII. UPLATNĚNÍ REKLAMACE 

Místem pro uplatnění reklamace je prodejce, u kterého bylo zboží zakoupeno. Reklamaci je povinen kupující uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena. Dále je kupující povinen specifikovat, jakým způsobem se vada projevuje, a uvést volbu práva z odpovědnosti za vady, které uplatňuje. Jakmile kupující uplatní některé z práv odpovědnosti za vady zboží, např. právo na odstranění vady či slevu, je tímto projevem vázán a nemůže volbu uplatněného práva měnit, pokud se nedohodne s Prodávajícím jinak. Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, zejména že věc zakoupil u Prodávajícího a kdy ji zakoupil. V případě zaslání zboží přepravní službou je vhodné zejména zaslání kopie nákupního dokladu. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a doloženo potřebnými doklady. V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží – nelépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s dodanými součástmi a příslušenstvím. Reklamované zboží bude přijato k reklamaci, jen jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny. Pro urychlení komunikace žádáme Kupující o označení zásilky obsahující reklamované zboží a shora uvedené doklady nápisem “REKLAMACE – e-shop” a dále o uvedení dostatečných kontaktních údajů, zejména adresy a telefonního čísla. Prodávající nepřebírá žádné nevyžádané zásilky na dobírku nebo na náklady Prodávajícího! Pouze v případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši.

 

VIII. VYŘÍZENÍ REKLAMACE 

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Pokud nedojde k vyřízení reklamace v této lhůtě, má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. 

 

IX. ODSTRANITELNÉ VADY 

Za odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř. dobu delší, na které se Prodávající s kupujícím dohodli. Posouzení charakteru vady přísluší Prodávajícímu. 

Prodávající je povinen uvést bezplatně a bez zbytečného odkladu věc do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího. Kupující má tedy zejména právo, aby reklamovaná vada byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu zboží, nebo, týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Pokud není oprava vady ani výměna zboží možná, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny zboží, nebo od smlouvy odstoupit.

 

X. NEODSTRANITELNÉ VADY 

Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění nebylo provedeno ve výše uvedené lhůtě 30 dnů (popř. ve lhůtě delší, na které se Prodávající s kupujícím dohodli).

Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady, má kupující právo požadovat výměnu zboží za nové bezvadné nebo odstoupit od kupní smlouvy.

I v případě vady odstranitelné má kupující právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy, pokud nemůže pro opětovné vyskytnutí odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad zboží řádně užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě jde tehdy, jestliže se stejná vada, která byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, opětovně vyskytne. Větším počtem vad trpí zboží tehdy, má-li v době uplatnění reklamace současně nejméně tři odstranitelné vady.

V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží jako zboží bez vady (např. vady estetické) a kupující nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.